,,BAJECZNY WROCŁAW”

W dniach 7 i 8 czerwca odbyła się wycieczka klas 5a i 5b. Pierwszym punktem wyjazdu była wizyta w ,,Kolejkowie”, gdzie uczniowie mogli zobaczyć cudowny miniaturowy świat ze znanymi obiektami, brali również udział w warsztatach, podczas których sami tworzyli makiety. Następnie udaliśmy się na pełen zabytków Rynek Wrocławski – jeden z największych w Polsce. Nietypową atrakcją było liczenie słynnych wrocławskich krasnali. Kolejnym etapem był Sky Tower, jeden z najwyższych punktów miasta, który ma aż 212 m wysokości. Podziwialiśmy stamtąd oszałamiający widok na panoramę miasta. Później udaliśmy się do hotelu na obiadokolację i nocleg.

Kolejnego dnia po śniadaniu wyruszyliśmy w dalszą podróż. Mieliśmy okazję zwiedzić stadion piłkarski we Wrocławiu (Tarczyński Arena). Ostatnim punktem programu był największy Polski ogród zoologiczny i Afrykarium, gdzie można było zobaczyć niezwykły świat zwierząt: pingwiny, lwy, lemury i wiele innych.

Wieczorem po dniu pełnym wrażeń wszyscy zadowoleni, ale i zmęczeni wróciliśmy do Polanki Wielkiej. Wyjazd był udany, pogoda również dopisała, z wyjątkiem pierwszego dnia, kiedy na rynku spłatała nam figle.

Zapraszamy do obejrzenia galerii zdjęć

Opiekunowie: Ewelina Płonka, Magdalena Mikołajko, Dominka Gąsiorek, Szczepan Biernatek